شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۳۸:۱۵

سالن اختصاصی ایران در نمایشگاه صنعت فراساحلی هلند دایر می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: ایران در آبان ماه امسال برای نخستین بار با برپایی یک سالن اختصاصی، در نمایشگاه صنعت انرژی فراساحلی هلند OEEC ٢٠١٦ حضور می‌یابد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، نمایندگی شرکت CBC هلند در ایران اعلام کرد: نمایشگاه سالانه صنعت انرژی فراساحلی هلند، روزهای چهارم و پنجم آبان ماه امسال در آمستردام برگزار می‌شود و ایران برای نخستین بار در این نمایشگاه، با برپایی سالنی اختصاصی حضور پیدا می‌کند.


این نمایشگاه بزرگترین رویداد در صنعت فراساحلی، نفت و گاز در اروپاست و  شرکت کنندگان راه‌حل‌ها و خدمات خود را در این حوزه‌ها به مخاطبان ارائه می‌کنند؛ در حاشیه نمایشگاه نیز کنفرانسی به منظور معرفی موقعیت‌های پروژه‌های فراساحلی در خلیج فارس و دریای خزر به صاحبان و سرمایه‌گذاران این صنعت در اروپا برگزار می‌شود.


نمایشگاه صنعت فراساحلی هلند در آمستردام در فضایی به وسعت  ٢٣ هزار متر مربع و با حضور بیش از ٦٦٠ شرکت کننده از ٨٦ کشور دنیا به مدت دو روز در آبانماه امسال برگزار میشود و پیشبینی میشود بیش از ١٢ هزار نفر از متخصصان صنعت فراساحلی از آن دیدن کنند. با توجه به استقبال خوب شرکت‌های بین‌المللی از نمایشگاه صنعت فراساحلی هلند و حضور جدی ایران در این نمایشگاه، انتظار می‌رود فرصت مغتنمی برای معرفی پروژه‌های فراساحلی ایران پیش روی کشورمان باشد.



  کد خبر : 1780
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :